Bon turystyczny

Data przyjazdu
Data wyjazdu

 

Regulamin wewnętrzny określający zasady i możliwości płacenia Bonem za usługi zakwaterowania w lokalach turystycznych obsługiwanych przez Nadmorskie Centrum Nieruchomości KOMPLEKS Tomasz Stefański

Kąty Rybackie dnia, 08.08.2020

Regulamin wewnętrzny określający zasady i możliwości płacenia Bonem za usługi zakwaterowania w lokalach turystycznych obsługiwanych przez Nadmorskie Centrum Nieruchomości KOMPLEKS Tomasz Stefański

Lokalizacje na których można wykorzystać BON: STEGNA FOREST APARTAMENTY – APARTAMENTY BALTIC PARK STEGNA – APARTAMENTY MARINA KĄTY RYBACKIE – WILLA TURKUSOWA NCNK KĄTY RYBACKIE – MIERZEJA PARK NCNK SZTUTOWO – NCNK LEŚNY ZAUŁEK SZTUTOWO – BURSZTYNOWE OSIEDLE NCNK W JANTARZE
Informacje rządowe nt. BONU -
https://bonturystyczny.polska.travel/

  1. Standardowo Bon turystyczny ma wartość 500 zł lub jego wielokrotność np. 500 zł x ilość BONÓW,
    (w przypadku dzieci niepełnosprawnych BON ma wartość 1000 zł),
  2. BON można wykorzystać jednorazowo lub częściowo na określoną kwotę przez Klienta,
  3. Przysługującą wartość BONU pomniejszymy Klientowi zamierzającemu dokonać rezerwacji, w sytuacji jeśli:
  1. Zostaniemy skutecznie poinformowani na etapie dokonywania rezerwacji drogą: telefoniczną, e-mailowo, przez stronę internetową (np. w uwagach), www.apartamentymierzeja.pl , www.ncnk.pl , www.stegnaforest.pl
  2. Dotyczy to nowo utworzonej rezerwacji dokonanej od dnia 08.08.2020 r. z terminem realizacji (zakwaterowania) przypadającej na dzień od 10 sierpnia 2020 do odwołania akcji przez Operatora.
  3. Dotyczy to rezerwacji istniejącej już w naszym systemie przed 08.08.2020 roku, jeśli rezerwacja taka nie została opłacona w całości (opcja częściowo zwrotna, zadatkowana / zaliczkowana) i w dniu zakwaterowania Klient zobowiązany jest do uregulowania do pełnej kwoty za pobyt. Wówczas BON w postaci 16 cyfrowego ciągu cyfr pomniejszy wartość rezerwacji. Niezbędna jest autoryzacja SMS przez posiadacza BONU. Warunki techniczne przeprowadzenia czynności należy skonsultować z Biurem Obsługi Rezerwacji.
  4. Dotyczy to płatności za zaliczkowanie zadatkowanie pobytu lub podczas meldowania się po odbiór kluczy w Biurze Lokalnym znajdującym się w Stegnie przy ul. Gdańskiej 25.
  5. Na wartość BONU Turystycznego nie wydajemy paragonu lub F-VAT. Kwota nie jest opodatkowana.
  6. Klient zobowiązany jest potwierdzić / autoryzować BON przekazując Operatorowi NCNK potwierdzenie SMS celem jego rejestracji w profilu ZUS sekcja Bon Turystyczny i możliwości rozliczenia przez Operatora.
    UWAGA: w przypadku rezerwacji dokonanej przez pośrednika typu Booking.com – jeśli płatność nastąpiła przez Booking/ Airnb/ Expedia, z uwagi na systemy rozliczeniowe między Operatorem a Pośrednikiem reklamowym (karty kredytowe, zapłata online) – BON Turystyczny nie zostanie uhonorowany.
  1. Bonu turystycznego nie honorujemy w przypadku rezerwacji, jeśli:
  1. Rezerwacje są już w naszym systemie potwierdzone i opłacone. Klient otrzymał FV na życzenie, lub przygotowany jest paragon do odbioru. Dotyczy rezerwacji ze wszystkich kanałów sprzedaży.
  2. Rezerwacje dokonywane są poprzez pośrednika pośredniczącego typu – Booking.com, Airnb, Expedia. Dotyczy to wszystkich ofert, gdzie płatności i formalności realizowane są poprzez portal pośredniczący / pośrednika.
  1. Kwotę BONU turystycznego Klient może przeznaczyć na kwotę związaną z usługą zakwaterowania oraz usługą kosztu obsługi pobytu (sprzątanie apartamentu po pobycie).
  2. Kwotę BONU turystycznego Klient nie może przeznaczyć na kaucję zwrotną.

Operator Wynajmu Nadmorskie Centrum Nieruchomości KOMPLEKS zastrzega możliwość zmian w Regulaminie, w dowolnym momencie, z uwagi na początkowe stadium istnienia BONU Turystycznego na rynku hotelarskim (kwestie fiskalne, rozliczeniowe).

Cieszymy się że planujesz zrealizować za naszym pośrednictwem B O N T U R Y S T Y C Z N Y

Rekomendujemy dokonywanie rezerwacji przez naszą stronę internetową
www.apartamentymierzeja.pl oraz Recepcję.

Wierzymy, że Twoja Obecność w Naszych Apartamentach wspomoże lokalną Turystykę.


W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Rezerwacji tel. 530 330 970 ; rezerwacje@ncnk.pl


 

design by : LEMONPIXEL.pl  /  Rezerwację online obsługuje : HOTRES.pl

przewodnik po okolicy