W ofercie Operatora - Nadmorskiego Centrum Nieruchomości Komercyjnych w skrócie NCNK znajduje się ponad 170 całorocznych, komfortowych i w pełni urządzonych apartamentów. Są to samodzielne lokale wypoczynkowe, wyposażone zgodnie z ofertą, we wszystko co potrzebne do odpoczynku. Apartamenty zlokalizowane są w budynkach wielorodzinnych i nie stanowią obiektu hotelarskiego. Nadmorskie mieszkania położone są na terenie nowoczesnych osiedli w Stegnie, Sztutowie, Kątach Rybackich, Jantarze (region Mierzei Wiślanej). Aglomeracja Trójmiejska to odległość jedynie 60 km. Wszystkie apartamenty przed przyjazdem gości są sprzątane i dezynfekowane. Na wyposażeniu lokalu jest świeża pościel (prana w reżimie sanitarnym), dostępne są ręczniki oraz w ilości początkowej środki czystości zapewniające komfortowy wypoczynek. Dodatkowa pościel i ręczniki znajdują się w szafie lub wewnątrz sofy.
W celu odebrania kluczy do Apartamentu należy udać się do Biura Obsługi Rezerwacji w Stegnie ul. Gdańska 25. Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-18:00, sobota 09:00-15:00, niedziela 10:00-14:00, DOJAZD DO NAS: https://youtu.be/_LN_bQVj8wU
Dokonując rezerwacji bez udziału pośredników (on-line lub poprzez kontakt z centrum obsługi rezerwacji) zapewniacie sobie Państwo gwarancję najniższej ceny. Szybki i przejrzysty proces wyboru i rezerwacji lokali wypoczynkowych odbywa się przez stronę www.apartamentymierzeja.pl, www.ncnk.pl, www.stegnaforest.pl, www.wakacyjnekaty.pl lub przez Biuro Obsługi Rezerwacji kontakt: +48 530-330-970 lub +48 530-330-965. Wystarczy znaleźć odpowiednie mieszkanie w wyszukiwarce, następnie wypełnić krótki formularz lub telefonicznie podać niezbędne dane Recepcjonistce przyjmującej rezerwacje. Następnie drogą mailową otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia oraz szczegóły dotyczące warunków płatności.
W sezonie letnim, tj. od czerwca do sierpnia, apartamenty wynajmujemy na minimum 5 nocy. Wyjątek stanowią oferty promocyjne (np. Last Minute). Poza wysokim sezonem, tj. od września do maja, apartamenty wynajmujemy na minimum 2 noce. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo do możliwości wprowadzenia zmiany w kwestii minimalnej długości pobytu (długie weekendy, okres Świąt, itp.). Płatność dokonywana jest na podstawie wybranej oferty: oferta bezzwrotna płatność 100% wartości rezerwacji, oferta częściowo-zwrotna wymagana wpłata zadatku wysokości 30% lub oferta elastyczna z możliwością bezpłatnej anulacji do 1 dnia lub 14 dni przed przyjazdem, w zależności od terminu pobytu.
OFERUJMY ZRÓŻNICOWANE I NOWOCZESNE KANAŁY PŁATNOŚCI: szybkie przelewy, BLIK, karta płatnicza, gotówka, przelew.
Wymagane jest wpłacenie KAUCJI ZWROTNEJ nie później niż na jeden dzień przed przyjazdem w wysokości 300 PLN na wypadek ewentualnych szkód. Wpłaty należy dokonać na numer konta bankowego: mBank: 54 1140 2004 0000 3202 8097 5604. KAUCJA jest oczywiście zwrotna - zwracana po sprawdzeniu stanu pokoju po wyjeździe, maksymalnie w ciągu 7 dniach po wymeldowaniu. Więcej informacji pkt. 6.
Drodzy Klienci - bardzo ważne: Informacje zamiaru otrzymania faktury muszą być dostarczane w momencie składania rezerwacji. Jeżeli chcieliby Państwo otrzymać Fakturę VAT za wpłaconą kwotę przedpłaty częściowej lub przedpłaty 100 % w opcji bezzwrotnej , prosimy o przesłanie danych firmy na etapie dokonywania niniejszej rezerwacji na adres e-mailowy: rezerwacje@ncnk.pl. Po wystawieniu dokumentu sprzedaży (paragon) bez numeru NIP nie będzie możliwe późniejsze wystawienie Faktury VAT do tej transakcji.
1. Całkowitą kwotę należności za wynajem należy uregulować zgodnie z wybraną ofertą, określonym sposobem i wedle określonych terminów konsultacji z pracownikiem BIURA OBSŁUGI REZERWACJI. Dodatkowo płatna jednorazowa opłata za sprzątanie wysokości od 170,00 – 240,00 zł obejmująca: pościel, ręczniki, mydło antybakteryjne, płyn do dezynfekcji, startowe wyposażenie lokali w środki chemiczne.
2. Doba noclegowa zaczyna się o godz.16:00 w dniu przyjazdu, kończy o godz. 10:00 w dniu odjazdu. Jeśli Obiekt dysponuje wolnymi miejscami - jest możliwość zakwaterowania Państwa w godzinach wcześniejszych niż rozpoczęcie doby noclegowej. Możliwość odbioru kluczy już od godziny 12:00, zaś fizyczne zakwaterowanie od godziny 16.00. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej do godziny 12.00 - dodatkowy koszt 50 zł.
3. Do każdego apartamentu jest przypisane tylko jedno miejsce parkingowe. Brak możliwości sytuowania drugiego auta. W sytuacji zamiaru usytuowania drugiego samochodu należy taką ewentualną możliwość potwierdzić z Biurem Obsługi Rezerwacji (mogą występować dodatkowe opłaty od 15 do 30 zł za dobę). Operator nie gwarantuje takiej możliwości.
4. Biuro Obsługi Rezerwacji tel. 530 330 970, 530 330 965 czynne w godzinach 8:00 - 18:00 w dni powszednie, sobota-niedziela 9:00 - 15:00. Prosimy o podanie planowanej godziny odbioru kluczy telefonicznie lub podczas wypełniania formularza rezerwacyjnego w polu "Informacje”. W przypadku późnego przyjazdu poza godzinami pracy biura NCNK klucze przekazywane są poprzez sejf. Formę przekazania kluczy należy ustalić bezpośrednio z Biurem Obsługi Rezerwacji pod numerem 530-330-970, 530-330-965. Komplet kluczy do lokalu, przy którym znajduje się zawieszka z oznaczeniem numeru lokalu, pilot do bramy oraz numer stanowiska parkingowego pobierany będzie zgodnie z indywidualną instrukcją, którą otrzymacie Państwo w dniu przyjazdu po uregulowaniu całkowitej płatności za rezerwację. Pobyt w lokalu jest możliwy do godziny 10:00. Klucze należy zwrócić do godziny 10:30 do Biura obsługi rezerwacji w Stegnie ul. Gdańska 25.
5. Dodatkowo płatna jednorazowa opłata za sprzątnie, zawiera zaopatrzenie Lokalu w tekstylia i środki chemiczne w ilości początkowej.
6. Wymagane jest wpłacenie KAUCJI ZWROTNEJ w wysokości 300 PLN na poniższy numer konta: mBank: 54 1140 2004 0000 3202 8097 5604 Nadmorskie Centrum Nieruchomości Komercyjnych Tomasz Stefański (w tytule proszę wpisać KAUCJA oraz podać numer rezerwacji oraz nazwę obiektu). Nie później niż na jeden dzień przed przyjazdem Najemca wpłaca przelewem lub udostępnia dane karty płatniczej tytułem kaucji zwrotnej w wysokości 300 PLN za zabezpieczenie ewentualnych uszkodzeń wyposażenia w lokalu i strat materialnych w postaci środków trwałych. W przypadku zdania lokalu bez uwag następuję anulowanie preautoryzacji lub przelew zwrotny w t dni od daty wykwaterowania i sprawdzenia lokalu. W przypadku wyrządzonych szkód, braków, nie zastosowania się do warunków doby hotelowej (wykwaterowanie), przebywania zwierząt bez zgody, ponadnormatywnego czasu niezbędnego do przygotowania lokalu dla kolejnych turystów – Zarządca lokalu ma prawo potrącić środki z kaucji na pokrycie ww. roszczeń wg cennika operatora lub żądać zadośćuczynienia w innej formie (gotówka, zwrot kosztów).
7. W przypadku rezygnacji z pobytu w całości lub części oraz zmian w rezerwacji – uiszczone środki finansowe w postaci przedpłaty (zaliczki) nie ulegają zwrotowi ani wymianie na realizację pobytu w innym terminie – co Klient potwierdza i przyjmuje do wiadomości.
8. Najemca uiszcza Operatorowi lokalu opłatę klimatyczną / miejscową na rzecz Gminy w wysokości: 1,50 zł/osoba/doba. Opłata płatna gotówką w dniu zameldowania, najpóźniej do końca trwania pobytu.
9. Doba noclegowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu. Klucze należy zwrócić do godziny 10:30 do Biura Obsługi Rezerwacji w Stegnie ul. Gdańska 25. W przypadku zdania kluczy do lokalu w czasie dużo odbiegającym od ustalonej doby noclegowej Operator ma prawo naliczyć karę w wysokości 75 % ceny dobowej pobytu lub dokonać potrącenia z kaucji.
10. Najemca zobowiązuje się, iż bez uzyskania zgody zarządcy obiektu – nie będzie przechowywać zwierząt w apartamencie / lokalu. W przypadku akceptacji dodatkowa opłata za zwierzę: 40zł/doba . Palenie tytoniu jest bezwzględnie zabronione w lokalach. Palenie tytoniu i wprowadzanie zwierząt jest bezwzględnie zabronione w lokalach pod groźbą kary umownej.
11. Najemca zobowiązuje się dbać i chronić przed uszkodzeniem lub dewastacją wynajmowanego lokalu oraz części budynku przeznaczone do wspólnego korzystania, takie jak klatki schodowe, korytarze, inne pomieszczenia gospodarcze, otoczenie budynku (zieleń) oraz zastosowywać się do odrębnych Regulaminów Porządku Domowego dla danego obiektu zatwierdzonych mi.in. branżowymi Regulaminami dotyczącymi m.in. Placów Zabaw, Zasad Parkowania, a także stosownymi Uchwałami Wspólnoty Mieszkaniowej wywieszonymi w gablocie lub na tablicy informacyjnej w budynku.
12. Najemca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za mienie znajdujące się w najmowanym lokalu. W szczególności ponosi pełną odpowiedzialność za szkody polegające na uszkodzeniu/dewastacji lub przewłaszczeniu powierzonego/udostępnionego mienia, w tym również za działania osób przebywających z Klientem w apartamencie/lokalu. Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnych kosztów usunięcia szkód i wymiany wyposażenia na wolne od uszkodzeń. O sposobie naprawienia szkody decyduje Zarządca lokalu – Operator najmu. Zarządca ma prawo do pokrycia kosztów szkody poprzez m.in. obciążenie karty płatniczej Klienta na co Najemca wyraża zgodę, żądanie zadośćuczynienia w gotówce, zatrzymania kaucji w całości lub części w zależności od wysokości wyrządzonych szkód. Apartament / lokal jest samodzielnym lokalem wykorzystywanym przez Klienta na podstawie stosunku najmu. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Klienta do lokalu (art. 846-852 K.C).
13. Wraz z najmem Lokalu Klient otrzymuje do korzystania 1 miejsce parkingowe na terenie Obiektu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia bądź utratę pojazdu pozostawionego na terenie Parkingu, jak również za uszkodzenie lub utratę rzeczy pozostawionych w pojeździe.
14. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia wniesionego przez Klienta lub osoby z nim przebywające w Apartamencie do Apartamentu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia w częściach wspólnych budynku wielorodzinnego m.in. na terenach placów zabaw, terenach zielonych, wiatach rowerowych, parkingach.
15. Najemca zobowiązuje się do przestrzegania treści właściwego REGULAMINU REZERWACJI I WYNAJMU APARTAMENTÓW NADMORSKIEGO CENTRUM NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNYCH z dnia 01.03.2022 roku znajdującego się pod linkiem: https://apartamentymierzeja.pl/regulamin-wynajmu.
16. Najemca / Klient poinformowany został przed zbieraniem jego danych osobowych o zasadach i celach przetwarzania jego danych osobowych przez Administratora danych osobowych, którym jest Tomasz Stefański prowadzący działalność gospodarcza pod firmą Nadmorskie Centrum Nieruchomości Komercyjnych Tomasz Stefański z siedzibą w Stegnie ul. Gdańska 25, NIP: 583 289 55 47, adres e- mail: info@ncnk.pl, numer telefonu 55 261 02 00. Najemca potwierdza poinformowanie go o sposobie oraz celach przetwarzania jego danych osobowych oraz jego uprawnieniach z tym związanych. Szczegółowa pełna treść znajduje się pod linkiem: https://apartamentymierzeja.pl/polityka-prywatnosci
17. Kliencie jeśli Chcesz być informowany o produktach, usługach i ofertach Administratora danych osobowych na podany w formularzu adres e-mail oraz nr telefonu – zapisz się na newsletter pod adresem strony: https://apartamentymierzeja.pl/newsletter.
18. Regulamin wewnętrzny określający zasady i możliwości płacenia Bonem Turystycznym za usługi zakwaterowania w lokalach turystycznych obsługiwanych przez Nadmorskie Centrum Nieruchomości Komercyjnych Tomasz Stefański znajdziesz tutaj: https://apartamentymierzeja.pl/bon-turystyczny.
Usługi dodatkowe:
NASZE REGULAMINY:
1. Regulamin rezerwacji i wynajmu Nadmorskiego Centrum Nieruchomości Komercyjnych: https://apartamentymierzeja.pl/regulamin-wynajmu
2. Zasady realizacji BON TURYSTYCZNY – link: https://apartamentymierzeja.pl/bon-turystyczny
3. Zasady przetwarzania danych osobowych: https://apartamentymierzeja.pl/polityka-prywatnosci